ΚΔΑΠ για παιδιά 5-12 ετών εκτός ωραρίου σχολείου στοχεύοντας στη δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου των παιδιών μέσα από την υλοποίηση ατομικών και ομαδικών προγραμμάτων έκφρασης, ψυχαγωγίας και άθλησης.
Αποσκοπώντας έτσι στην ανάπτυξη της συνεργασίας μέσω φιλικών δεσμών και κοινωνικών σχέσεων αλλά και στην όξυνση του νου, την ανάπτυξη της δημιουργικότητας και μεθοδικότητας χρησιμοποιώντας τη μέθοδο S.T.E.A.M.
Απογευματινά δημιουργικά εργαστήρια για παιδιά 5-12 ετών με οδηγό τη φαντασία την παιχνιδιάρικη διάθεση την αγάπη για το παιδί.
ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
Συνταγές ανακατεμένες με φαντασία κι έμπνευση. Ανακατεύουμε, δημιουργούμε και δοκιμάζουμε τις υπέροχες δημιουργίες μας.
Εξάσκηση των αισθήσεων, λεπτής κινητικότητας, υπομονής και δημιουργικότητας.
ZUMBA
Τα παιδιά μέσω της κίνησης και του ρυθμού αυξάνουν την θετική εικόνα του εαυτού τους, ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση.
Μια εναλλακτική μορφή εκγύμνασης που συνδυάζει χορό και γυμναστική.
ΑΚΡΟΒΑΤΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
Συνδυασμός ενόργανης και ρυθμικής.
Είναι σωματική άσκηση, είναι χορός, θέατρο και πολύ εκτόνωση και διασκέδαση. Μια δοκιμή θα σε πείσει ότι είναι κάτι που αξίζει να κάνεις…
ΣΚΑΚΙ
Μόνο θετικά είναι αυτά που μπορεί να προσφέρει η ενασχόληση ενός παιδιού με το σκάκι. Το σκάκι καλλιεργεί τη φαντασία, βελτιώνει τις μνημονικές ικανότητες, αναπτύσσει τον τρόπο σκέψης και απορροφά μέρος από την επιθετικότητα.
ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Τα επιτραπέζια συμπληρώνουν τη μάθηση καθώς τα παιδιά ενισχύουν δεξιότητες μέσω βιωματικού και διασκεδαστικού τρόπου.
Οι τομείς που αναπτύσσονται παραπάνω είναι:
- λεπτή κινητικότητα
- συνεργασία
- αυτοσυγκέντρωση
- μνήμη
- λεξιλόγιο.
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ελεύθερη έκφραση, αβίαστη επικοινωνία, ανάπτυξη φαντασίας, απελευθέρωση της δημιουργικότητας.
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
Γίνονται ζωγράφοι μαθαίνουν συνδυασμούς χρωμάτων, πειραματίζονται, εξασκούν την φαντασία τους, αναπτύσσουν την λεπτή κινητικότητα.
ΛΕΣΧΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ/ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ
Τα παιδιά συναντιούνται µε σκοπό να γνωρίσουν τα βιβλία, να συζητήσουν γι’ αυτά, να παίξουν, να γελάσουν, ώστε η ανάγνωση να γίνει συνήθεια και µέρος της καθηµερινότητάς τους. Να καλλιεργηθεί αλλά και να διατηρηθεί η στενή επαφή µε το βιβλίο. Με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά, µεγαλώνοντας, θα επιζητούν τη συντροφιά του βιβλίου από δική τους επιλογή και ανάγκη.
Διαβάζοντας μια ιστορία τα παιδιά μπορούν να δημιουργήσουν σταυρόλεξα, εικονόλεξα, παιχνίδια με τις λέξεις, θα εικονογραφήσουν και θα δημιουργήσουν την δική τους ιστορία.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Η μελέτη σχολικών μαθημάτων, επιτυγχάνεται με τη συνδρομή υπεύθυνου, αξιόλογου και έμπειρου εκπαιδευτικού προσωπικού.Η μελέτη σχολικών μαθημάτων δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να προετοιμάσουν τα μαθήματα της επόμενης ημέρας, να εξασκηθούν με καθημερινές επαναλήψεις.
ΑΓΓΛΙΚΑ
Η πρώτη εξοικείωση με την αγγλική γλώσσα κι ανάπτυξη σημαντικού γλωσσικού λεξιλογίου.
Επιπλέον βοήθεια και εξάσκηση σε πιο προχωρημένο επίπεδο.
ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗ
Η μουσικοκινητική αγωγή είναι βιωματική μάθηση.
Οδηγεί ολοκλήρωσης του ανθρώπου, που συμπεριλαμβάνει την “αγωγή” του σώματος, της ψυχής και του νου.
Είναι ελευθερία, διασκέδαση, κίνηση, αγωγή.
ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ-STEM
Η εκπαιδευτική ρομποτική θεωρείται ως σχέδιο διεπιστημονικής δραστηριότητας κυρίως στην επιστήμη, τα μαθηματικά, την πληροφορική και την τεχνολογία, προσφέροντας σημαντικά νέα οφέλη στην εκπαίδευση και γενικότερα σε όλα τα επίπεδα.
Η ρομποτική αφενός, είναι μία διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα δραστηριότητα που δίνει τη δυνατότητα στο μαθητή να εμπλακεί με τη δράση, αφετέρου μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης για τη διδασκαλία διαφόρων εννοιών, κυρίως, από τις Φυσικές Επιστήμες και άλλα γνωστικά αντικείμενα.
Η εκπαιδευτική Ρομποτική έχει θετικές επιπτώσεις εκτός από το γνωστικό τομέα και στο συναισθηματικό (αυτοεκτίμηση, αυτοπεποίθηση) και κοινωνικό (κοινωνικοποίηση, απομυθοποίηση).
Επιπλέον, με τη βοήθεια της ρομποτικής στη διδασκαλία του ο εκπαιδευτικός μπορεί να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη και άλλων κρίσιμων δεξιοτήτων του 21ου αιώνα:
- ομαδική εργασία
- επίλυση προβλημάτων (ανάλυση, σχεδίαση, υλοποίηση, δοκιμή και πειραματισμός, αξιολόγηση)
- καινοτομία
- διαχείριση έργου (διαχείριση χρόνου, κατανομή έργου και πόρων κ.α)
- προγραμματισμός
- δεξιότητες επικοινωνίας
- πολύτιμες νοητικές δεξιότητες (αναλυτική και συνθετική σκέψη, δημιουργικότητα, κριτική σκέψη κ.ά.)
Το όραμα της ρομποτικής είναι όλοι οι μαθητές να αναπτύξουν αυτές τις δεξιότητες.
ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
Πειράματα που συνδυάζουν την φυσική, χημεία, μαθηματικά κι όλων των επιστημών που γίνονται διασκέδαση και βιωματική μάθηση, μέσα από projects διαφόρων θεμάτων.